Trang Fødsel spiller på Stavern!

HITMASKIN: Trang Fødsel byr på allsang og sommerfest når de besøker Fagforbundet Ungs sommerkonferanse 17. juni. (Foto: Trangfodsel.no)

Sommer, sol, sjø og allsangvennlig norsk popmusikk. Trang Fødsel kommer til sommerkonferansen.

18.05.2017 av Martine Grymyr

Vi kjenner alle en nachspielkonge som bestandig drar ”Drømmedame” på gitar når kvelden går mot slutten. Vel, move over, nachspielkonge, for her kommer de ekte varene. Til Fagforbudet Ungs sommerkonferanse kommer nemlig ingen ringere enn Trang Fødsel.

Les også: Fra analfabet til ridder av 1. klasse

Bandet, som har spilt sammen siden 1992, har pumpet ut en rekke hits, som ”Kursiv”, ”Drømmedame” og “Livet det er helt ålreit”.  Vi krysser fingrene for at bandet også spiller låta ”Stavern”, når de først er i nettopp Stavern.

Nå gjelder deg bare å friske opp hukommelsen og kaste seg med på allsang i den varme sommernatta i Stavern!

Les også: Marius overlevde 25 knivstikk - Nå kommer han til Stavern

Konserten blir holdt lørdag 17. juni, samme kveld som kostymefesten. Tema i år er black and white.

Meld deg på konferansen her, innen 21. mai!