Her er det nye ungdomsutvalget!

FAGFORBUNDETS NYE UNGDOMSUTVALG: Foran fra venstre: Leder Mats Monsen og nestleder Victoria De Oliveira, Jeanette Lea Romslo, Erik Fjeldstad Næss og Tina Paulsen Stenkløv. Bak fra venstre: Katrine Froestad og Knut Estensvoll Rosmo. Martin Fægri, Linn Christin Pedersborg og Line Mårvik Pettersen var ikke tilstede under landsmøtet. (Foto: Martine Grymyr)

Fagforbundets sentrale ungdomsutvalg har fått ny leder og nestleder, og fire nye varamedlemmer.

17.10.2017 av Martine Grymyr

For første gang ble i dag hele Fagforbundets sentrale ungdomsutvalg valgt under Fagforbundets Landsmøte. Det samme ble arbeidsutvalget, yrkesseksjonene, forbundsstyret, landsstyret, pensjonistuvalget, kontrollkomiteen og lederne av kompetansesentrene.

Den omfattende innstillingen ble banket igjennom på rekordtid, og her er har du Fagforbundets nye sentrale ungdomsutvalg!

Leder: Mats Monsen (25), Trøndelag.

Nestleder: Victoria De Oliveira (26), Østfold.

Medlem: Martin Fægri (29), Oppland.

Medlem: Tina Paulsen Stenkløv (30), Trøndelag/Hordaland.

Medlem: Erik Fjeldstad Næss (25), Akershus.

Medlem: Jeanette Lea Romslo (19), Rogaland.

1. vara: Knut Estensvoll Rosmo (24), Oslo.

2. vara: Linn Christin Pedersborg (26), Trøndelag.

3. vara: Line Mårvik Pettersen (24), Finnmark.

4. vara: Katrine Froestad (27), Hordaland.

Her kan du lese resultatet fra resten av valget.

Landskonferansen for ungdom holdes 13. til 15. november, men denne gangen altså uten valg.