Til hovedinnhold

Her er tema for årets kostymefest!

HØYDEPUNKT: Kostymefesten er alltid et høydepunkt! Her fra sommerkonferansen i 2012, hvor tema var "Ta framtida tilbake". (Foto: Werner Juvik Foto)

Har du alltid drømt om å være frisør, brannkonstabel eller helsefagarbeider? Nå kan du prøve det for en kveld, på Fagforbundet Ungs sommerkonferanse!

12.04.2018 av Martine Grymyr
Sist oppdatert: 26.10.2021

Fagforbundet Ungs årlige sommerkonferanse går i år av stabelen 15. til 17. juni, på Klækken hotell i Buskerud. Vi ønsker dermed velkommen til historiske omgivelser, og som vanlig vil dagene fylles av fagprat om arbeiderbevegelsen, politikk, debatter, kostymefest, sosial hygge og nye kamerater for livet.

Og apropos kostymefest; her er årets tema for konferansen og festen:

Yrkesfag

Tema er en hyllest til alle de som velger yrkesfag og en hyllest til å føle tilhørighet til yrket sitt. Det vil si at hvis du lenge har hatt en drøm om å prøve et annet yrke, er dette din store mulighet! Frisør for en kveld? Ja, takk!

Les mer om sommerkonferansen her.

NB: Påmelding må skje innen 11. mai. Gå hit for å melde deg på!

;
Hei, jeg heter Frøya. Hva kan jeg hjelpe med?