Nordisk samarbeid på ungdomskonferanse i København

NORSKE ERFARINGER: Leder og nestleder i Fagforbundet Ung, Mats Monsen og Victoria De Oliveira, delte sine erfaringer fra den norske fagbevegelsen på KNS konferansen i København. (Foto: Martine Grymyr)

Denne uka har Fagforbundet Ung vært på samling med våre nordiske søsterforbund i Danmark.

22.03.2018 av Martine Grymyr

Ungdom fra nordisk fagbevegelse har denne uka vært samlet på KNS (Kommunalanställdas Nordiska Samarbete) konferansen i København. Fagforbundet Ung har sammen med svenske Kommunal, danske FOA og finske JHL, har hatt tre innholdsrike dager i den danske hovedstaden.

På programmet stod blant annet erfaringutveksling rundt ungdomsarbeid i de forskjellige landene, faglige diskusjoner og paneldebatt rundt felles utfordringer og løsninger.

Følg Fagforbundet Ung på Instagram for mer juicy stoff fra bakom kulissene!