Cir.Cuz spiller på sommerkonferansen!

DUO: Mats Melbye og Thomas Pedersen utgjør pop-duoen Cir.Cuz. Nå kommer gla'gutta til sommerkonferansen! (Foto: Cir.Cuz/Facebook)

Vi lover allsang og hæla i taket når to av Norges største gla'gutter spiller opp til fest på Fagforbundet Ungs sommerkonferanse.

24.04.2018 av Martine Grymyr

Du har helt sikkert hørt dem før. Mest sannsynlig nynner du også med når superhiter som "Radio" og "Supernova" kommer på.

Helt siden gjennombrudden i 2011 har Mats Melbye og Thomas Pedersen satt sitt preg på norske hitlister med en rekke allsangvennlige gla'låter. Og nå kommer duoen til Fagforbundet Ungs sommerkonferanse!

Og du? Fristen for å melde seg på sommerkonferansen går ut 11. mai! Meld deg på her!