Gratis nettkurs for deg som studerer helsefag!

Fagforbundet Ung og Apex Intensivkurs inviterer til gratis nettkurs for yrkesaktive og studenter innen sykepleie, vernepleie, bioingeniør, paramedic og radiograf.

01.10.2020
Sist oppdatert: 01.10.2020

Sammen med Yrkesseksjon Helse og sosial har Fagforbundet Ung gleden av å invitere deg til gratis nettkurs i regi av Apex Intensivkurs.

Kurset er for yrkesaktive som ønsker påfyll og deg som er student innen sykepleie, vernepleie, bioingeniør, paramedic og radiograf.

Apex Intensivkurs har undervist sykepleier- og helsestudenter i fem år og har holdt godt over 100 kurs på ulike studiesteder over hele landet. Teamet består av to leger med klinisk erfaring og forskningsbakgrunn, samt flere erfarne medisinstudenter. De siste årene har Apex hvert år hatt 4-5000 kursdeltakere, fordelt på de ulike kursene og studiestedene.

Om kurset

Kurset er et intensivkurs i anatomi, fysiologi og biokjemi som er spesielt rettet mot blant annet sykepleiererstudenter som skal ha eksamen i faget, men også relevant for mange andre helseprofesjoner.

Det blir holdt interaktivt over Zoom, med både løpende Q&A, spørreundersøkelser og quizer, i tillegg til å aktivt bruke Apex-heftet som du får tilsendt digitalt på forhånd.

Kurset varer fire i timer og holdes tre ganger i midten av oktober: Tirsdag 13. oktober, torsdag 15. oktober og onsdag 21. oktober.

Kostnad og rabattkode

Fagforbundet-medlemmer får 25% rabatt på den til enhver tid gjeldende prisen ved å taste inn rabattkoden: «Fagforbundet2020». Rabattkoden kan skrives inn øverst på betalingssiden i nettbutikken, der man legger inn navn og epostadresse.

Etter at du har fullført kurset kan du søke om refusjon for hele kurset ved å sende e-post med kvittering for betalt kurs/ordrebekreftelse til Fagforbundet.Ung@fagforbundet.no.

Fagforbundet betaler kurset, men du må legge ut selv når du betaler, og få refusjon etter at kurset er ferdig.

Studenter som er registrert som yrkesaktive pga jobb ved siden av studier kan også få dekket alt om de kan dokumentere at de er student.
De går frem på samme måte ved å sende kvittering for kjøp av kurs til e-post oppgitt Mail, i tillegg til at de legger ved studentbevis.

Påmelding

Påmelding til kurs starter klokken 12.00 torsdag 1. oktober, og gjøres på Apex sine nettsider.

Meld deg på her!